Молитва. Хор Московского Сретенского монастыря - Песнопения Великой Субботы. Канон Волною морскою
текст песни
24
0 человек. считает текст песни верным
0 человек считают текст песни неверным
Молитва. Хор Московского Сретенского монастыря - Песнопения Великой Субботы. Канон Волною морскою - оригинальный текст песни, перевод, видео
- Текст
- Перевод
Канон
И поем канон, ирмос по дважды, тропари на 12: и паки последи ирмос оба лика вкупе. Есть же канон, от первыя песни до шестыя, творение Марка монаха, епископа Идрунтскаго: ирмосы же творение жены некия, Кассии именуемыя. От 6-я же песни до конца творение господина Космы. Краегранесие же канона: Каи симерон де Савватон мелпо Мега. Сиесть: И днесь же Субботу пою Великую. Глас 6.
Песнь 1.
Ирмос: Волною морскою скрывшаго древле гонителя мучителя, под землею скрыша спасенных отроцы: но мы, яко отроковицы, Господеви поим: славно бо прославися.
{?} Господи, Боже мой! Исходное пение и надгробную Тебе песнь воспою, погребением Твоим жизни моея входы отверзшему и смертию смерть и ад умертвившему.
{?} Горе Тя на Престоле и доле во гробе, премирная и подземная, помышляющая, Спасе мой, зыбляхуся умерщвлением Твоим: паче ума бо виден был еси мертв, Живоначальниче.
{?} Да Твоея славы вся исполниши, сшел еси в нижняя земли: от Тебе бо не скрыся состав мой, иже во Адаме, и погребен, истлевша мя обновляеши, Человеколюбче.
Песнь 3.
Ирмос: Тебе, на водах повесившаго всю землю неодержимо, тварь, видевше на лобнем висима, ужасом многим содрогашеся: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающи.
{?} Образы погребения Твоего показал еси, видения умножив. Ныне же сокровенная Твоя богомужно уяснил еси и сущим во аде, Владыко: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающим.
{?} Простерл еси длани и соединил еси древле разстоящаяся. Одеянием же, Спасе, еже в плащанице и во гробе, окованныя разрешил еси: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающия.
{?} Гробом и печатьми, Невместиме, содержимь был еси хотением: ибо силу Твою действы показал еси, богодейственно поющим: несть свят, разве Тебе, Господи Человеколюбче.
Седален, глас 1:
Гроб Твой, Спасе, воини стрегущии мертви от облистания явльшагося Ангела быша, проповедающа женам Воскресение. Тебе славим, тли потребителя! Тебе припадаем, Воскресшему из гроба и Единому Богу нашему!
Слава, и ныне, тойже.
Песнь 4.
Ирмос: На кресте Твое Божественное истощание провидя, Аввакум, ужасся, вопияше: Ты сильных пресекл еси державу, Блаже, приобщаяся сущим во аде, яко Всесилен.
{?} Седмый день днесь освятил еси, егоже древле благословил еси упокоением дел: преводиши бо всяческая и обновляеши, субботствуя, Спасе мой, и назидая.
{?} Силою лучшаго, победившаго Тебе, от плоти душа Твоя разделися, растерзающи бо обоя узы – смерти и ада, Слове, державою Твоею.
{?} Ад, Слове, срет Тя, огорчися, человека зря обожена, уязвлена ранами и Всесильнодетеля, страшным же зраком погибе.
Песнь 5.
Ирмос: Богоявления Твоего, Христе, к нам милостивно бывшаго, Исаиа, Свет видев Невечерний, из нощи утреневав, взываше: воскреснут мертвии и востанут сущии во гробех, и вси земнороднии возрадуются.
{?} Новотвориши земныя, Создателю, перстен быв, и плащаница и гроб являют еже в Тебе, Слове, таинство. Благообразный бо советник Тебе Рождшаго совет образует, в Тебе велелепно новотворящаго мя.
{?} Смертию – смертное, погребением – тленное прелагаеши: нетленно твориши бо, боголепно безсмертно творя приятие, плоть бо Твоя истления не виде, Владыко, ниже душа Твоя во аде страннолепно оставлена бысть.
{?} Из Небрачныя прошед и прободен в ребра, Содетелю мой, из Нея соделал еси обновление Евино, Адам быв, уснув паче естества сном естественным и жизнь воздвигнув от сна и тления, яко Всесилен.
Песнь 6.
{?} Ирмос: Ят бысть, но не удержан в персех китовых Иона: Твой бо образ нося, Страдавшаго и погребению давшагося, яко от чертога, от зверя изыде: приглашаше же кустодии: хранящии суетная и ложная, милость сию оставили есте.
{?} Биен был еси, но не разделился еси, Слове, еяже причастился еси плоти: аще бо и разорися Твой храм во время страсти, но и тако един бе состав Божества и плоти Твоея. Во обоих бо Един еси Сын, Слове Божие, Бог и Человек.
{?} Человекоубийственно, но не богоубийственно бысть прегрешение Адамово: аще бо и пострада Твоея плоти перстное сущес
И поем канон, ирмос по дважды, тропари на 12: и паки последи ирмос оба лика вкупе. Есть же канон, от первыя песни до шестыя, творение Марка монаха, епископа Идрунтскаго: ирмосы же творение жены некия, Кассии именуемыя. От 6-я же песни до конца творение господина Космы. Краегранесие же канона: Каи симерон де Савватон мелпо Мега. Сиесть: И днесь же Субботу пою Великую. Глас 6.
Песнь 1.
Ирмос: Волною морскою скрывшаго древле гонителя мучителя, под землею скрыша спасенных отроцы: но мы, яко отроковицы, Господеви поим: славно бо прославися.
{?} Господи, Боже мой! Исходное пение и надгробную Тебе песнь воспою, погребением Твоим жизни моея входы отверзшему и смертию смерть и ад умертвившему.
{?} Горе Тя на Престоле и доле во гробе, премирная и подземная, помышляющая, Спасе мой, зыбляхуся умерщвлением Твоим: паче ума бо виден был еси мертв, Живоначальниче.
{?} Да Твоея славы вся исполниши, сшел еси в нижняя земли: от Тебе бо не скрыся состав мой, иже во Адаме, и погребен, истлевша мя обновляеши, Человеколюбче.
Песнь 3.
Ирмос: Тебе, на водах повесившаго всю землю неодержимо, тварь, видевше на лобнем висима, ужасом многим содрогашеся: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающи.
{?} Образы погребения Твоего показал еси, видения умножив. Ныне же сокровенная Твоя богомужно уяснил еси и сущим во аде, Владыко: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающим.
{?} Простерл еси длани и соединил еси древле разстоящаяся. Одеянием же, Спасе, еже в плащанице и во гробе, окованныя разрешил еси: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающия.
{?} Гробом и печатьми, Невместиме, содержимь был еси хотением: ибо силу Твою действы показал еси, богодейственно поющим: несть свят, разве Тебе, Господи Человеколюбче.
Седален, глас 1:
Гроб Твой, Спасе, воини стрегущии мертви от облистания явльшагося Ангела быша, проповедающа женам Воскресение. Тебе славим, тли потребителя! Тебе припадаем, Воскресшему из гроба и Единому Богу нашему!
Слава, и ныне, тойже.
Песнь 4.
Ирмос: На кресте Твое Божественное истощание провидя, Аввакум, ужасся, вопияше: Ты сильных пресекл еси державу, Блаже, приобщаяся сущим во аде, яко Всесилен.
{?} Седмый день днесь освятил еси, егоже древле благословил еси упокоением дел: преводиши бо всяческая и обновляеши, субботствуя, Спасе мой, и назидая.
{?} Силою лучшаго, победившаго Тебе, от плоти душа Твоя разделися, растерзающи бо обоя узы – смерти и ада, Слове, державою Твоею.
{?} Ад, Слове, срет Тя, огорчися, человека зря обожена, уязвлена ранами и Всесильнодетеля, страшным же зраком погибе.
Песнь 5.
Ирмос: Богоявления Твоего, Христе, к нам милостивно бывшаго, Исаиа, Свет видев Невечерний, из нощи утреневав, взываше: воскреснут мертвии и востанут сущии во гробех, и вси земнороднии возрадуются.
{?} Новотвориши земныя, Создателю, перстен быв, и плащаница и гроб являют еже в Тебе, Слове, таинство. Благообразный бо советник Тебе Рождшаго совет образует, в Тебе велелепно новотворящаго мя.
{?} Смертию – смертное, погребением – тленное прелагаеши: нетленно твориши бо, боголепно безсмертно творя приятие, плоть бо Твоя истления не виде, Владыко, ниже душа Твоя во аде страннолепно оставлена бысть.
{?} Из Небрачныя прошед и прободен в ребра, Содетелю мой, из Нея соделал еси обновление Евино, Адам быв, уснув паче естества сном естественным и жизнь воздвигнув от сна и тления, яко Всесилен.
Песнь 6.
{?} Ирмос: Ят бысть, но не удержан в персех китовых Иона: Твой бо образ нося, Страдавшаго и погребению давшагося, яко от чертога, от зверя изыде: приглашаше же кустодии: хранящии суетная и ложная, милость сию оставили есте.
{?} Биен был еси, но не разделился еси, Слове, еяже причастился еси плоти: аще бо и разорися Твой храм во время страсти, но и тако един бе состав Божества и плоти Твоея. Во обоих бо Един еси Сын, Слове Божие, Бог и Человек.
{?} Человекоубийственно, но не богоубийственно бысть прегрешение Адамово: аще бо и пострада Твоея плоти перстное сущес
Canon
And we sing the canon, Irmos twice, the tropari for 12: and the packs are the Irmos both faces, coupled. There is a canon, from first songs to the six, the creation of Mark Monk, Bishop Idruntskago: Irmos, the creation of the wife of a certain, the Cassia of the Name. From the 6th song to the end, the creation of Mr. Cosmas. The edge of the canon: Kai Simeron de Savvaton Melpo Mega. Tness: and now I sing the great Saturday. Glass 6.
Song 1.
Irmos: with a wave of sea hide by the ancient persecutor of the tormentor, under the ground, hidden by the rescued abstracts: but we, as the ladies, have the Lord: gloriously become famous.
{?} Oh my God! I will sing the initial singing and tombstone to you, the burial of your life in the way to the open and death of death and hell who died.
{{
{?} Yes, all the glory is fulfilled, he went to the lower lands: from you, we have not hidden my composition, even in Adam, and buried, and it is updated to update, and human love.
Song 3.
Irmos: You, on the waters of hanging the whole earth are inconspicuous, the creature, seeing the visima, with horror, shuddering many in horror: there is a holy, Lord, appeal to you.
{?} The images of your burial showed if the visions were multiplying. Now your innermost godly clarified your God and that are in hell, Vladyko: there is a holy to be holy, uneasy, Lord, appealing.
{?} Sleeped thou and connected the ancients to be old. The robe, the Savior, the hedgehog in the shroud and in the coffin, the shackles allowed him: to be holy, is it possible for you, Lord, who appeals.
{?} The coffin and seals, consistent, contained it with desire: for your actions showed the power of your actions, God -eating: there is a holy, Lord, Lord Helpits.
Sedalen, voice 1:
Your coffin, the Savior, the warriors of the Street, dead from the guise of a clear -haired angel Bysh, preaching to the wives of Sunday. We praise you, the consumer apart! We fall for you, the risen from the coffin and our One God!
Glory, and now, the same.
Song 4.
Irmos: On the cross Your Divine exhaustion, Avvakum, is horrified, screaming: you sterned the power of the power, Blessed by the existing in hell, as it is omnipotent.
{
{?} By the power of the best, won to you, from your flesh, your soul shared, torn to deceit the bonds - death and hell, a word, your power.
{?} Hell, a word, sowing, upset, a person is burned in vain, wounded by wounds and an all -powerful child, but a terrible breeze.
Song 5.
Irmos: Thy God, Christ, is graciously of the former, Isaia, seeing the light of the unbeliever, having urged from the night, calling out: they will resurrect deaths and rest in the coffin, and all the earthodorodia will rejoice.
{?} Earthly, the creator, the Perete, and the cloakie and the coffin appear in you, word, the sacrament. A good blessed adviser to you the Council forms the council, in you, I have a newly new me.
{?} The death - mortal, burial - perlain prelaiga: imperishablely do more, idolically creating acceptance, the flesh of God is not in the form, the lord, below Your soul in hell is strangely abandoned.
{?} From the undersigned past and was shattered into the ribs, my lodge, from her made an update to Evino, Adam former, asleep more than nature natural and erecting life from sleep and decay, as omnipotent.
Song 6.
{
{?} Bienn was thou, but did not divide, a word, it took communion of the flesh: if your temple went bankrupt during passion, but even the only composition of the deity and your flesh. In both of God, the Son, the Word of God, God and man.
{?} The murderer, but not God -bit of the Spend of Adamovo: if you suffer your flesh of the Persian
And we sing the canon, Irmos twice, the tropari for 12: and the packs are the Irmos both faces, coupled. There is a canon, from first songs to the six, the creation of Mark Monk, Bishop Idruntskago: Irmos, the creation of the wife of a certain, the Cassia of the Name. From the 6th song to the end, the creation of Mr. Cosmas. The edge of the canon: Kai Simeron de Savvaton Melpo Mega. Tness: and now I sing the great Saturday. Glass 6.
Song 1.
Irmos: with a wave of sea hide by the ancient persecutor of the tormentor, under the ground, hidden by the rescued abstracts: but we, as the ladies, have the Lord: gloriously become famous.
{?} Oh my God! I will sing the initial singing and tombstone to you, the burial of your life in the way to the open and death of death and hell who died.
{{
{?} Yes, all the glory is fulfilled, he went to the lower lands: from you, we have not hidden my composition, even in Adam, and buried, and it is updated to update, and human love.
Song 3.
Irmos: You, on the waters of hanging the whole earth are inconspicuous, the creature, seeing the visima, with horror, shuddering many in horror: there is a holy, Lord, appeal to you.
{?} The images of your burial showed if the visions were multiplying. Now your innermost godly clarified your God and that are in hell, Vladyko: there is a holy to be holy, uneasy, Lord, appealing.
{?} Sleeped thou and connected the ancients to be old. The robe, the Savior, the hedgehog in the shroud and in the coffin, the shackles allowed him: to be holy, is it possible for you, Lord, who appeals.
{?} The coffin and seals, consistent, contained it with desire: for your actions showed the power of your actions, God -eating: there is a holy, Lord, Lord Helpits.
Sedalen, voice 1:
Your coffin, the Savior, the warriors of the Street, dead from the guise of a clear -haired angel Bysh, preaching to the wives of Sunday. We praise you, the consumer apart! We fall for you, the risen from the coffin and our One God!
Glory, and now, the same.
Song 4.
Irmos: On the cross Your Divine exhaustion, Avvakum, is horrified, screaming: you sterned the power of the power, Blessed by the existing in hell, as it is omnipotent.
{
{?} By the power of the best, won to you, from your flesh, your soul shared, torn to deceit the bonds - death and hell, a word, your power.
{?} Hell, a word, sowing, upset, a person is burned in vain, wounded by wounds and an all -powerful child, but a terrible breeze.
Song 5.
Irmos: Thy God, Christ, is graciously of the former, Isaia, seeing the light of the unbeliever, having urged from the night, calling out: they will resurrect deaths and rest in the coffin, and all the earthodorodia will rejoice.
{?} Earthly, the creator, the Perete, and the cloakie and the coffin appear in you, word, the sacrament. A good blessed adviser to you the Council forms the council, in you, I have a newly new me.
{?} The death - mortal, burial - perlain prelaiga: imperishablely do more, idolically creating acceptance, the flesh of God is not in the form, the lord, below Your soul in hell is strangely abandoned.
{?} From the undersigned past and was shattered into the ribs, my lodge, from her made an update to Evino, Adam former, asleep more than nature natural and erecting life from sleep and decay, as omnipotent.
Song 6.
{
{?} Bienn was thou, but did not divide, a word, it took communion of the flesh: if your temple went bankrupt during passion, but even the only composition of the deity and your flesh. In both of God, the Son, the Word of God, God and man.
{?} The murderer, but not God -bit of the Spend of Adamovo: if you suffer your flesh of the Persian
Другие песни исполнителя:
- Молитва. Хор Московского Сретенского монастыря - Отче наш
- Молитва. Хор Московского Сретенского монастыря - Божественная литургия в Сретенском
- Молитва. Хор Московского Сретенского монастыря - Кондак апостолов Петра и Павла
- Молитва. Хор Московского Сретенского монастыря - Видящи Тя висима, Христе
- Молитва. Хор Московского Сретенского монастыря - Задостойник. Святое Богоявление