Infant Annihilator - The Elysian Grandeval Galeriarch
текст песни
36
0 человек. считает текст песни верным
0 человек считают текст песни неверным
Infant Annihilator - The Elysian Grandeval Galeriarch - оригинальный текст песни, перевод, видео
- Текст
- Перевод
1. Unholy Gravebirth
2. Crucifilth
3. Motherless Miscarriage
4. Baptised, Bastardised, Sodomised
5. Behold The Kingdom Of The Wretched Undying (Feat. Tyler Shelton, Bryan Long, Dillon Becker & Chris Whited)
6. Soil The Stillborn
7. Peadophilic Ultimatum
8. Neutered In Utero
9. Pelt Of Innocent Flesh
10. Blasphemian
11. Neonatalimpalionecrophiliation
И снова надрывный плач младенца, переходящий в нечеловеческий вой, где-то вдалеке неизвестное нечто готовится предстать во всей своей красе и растерзать зазевавшегося бедолагу, а в голове возникает мысль: еще одного "The Palpable Leprosy Of Pollution" нам не надо, хватит и первого с лихвой. Неужели британцы не смогли найти время, чтобы перестать курить в лесу и бегать голышом по изолированной местности, чтобы записать нечто путное? Ведь четыре года - это достаточный срок, за который даже нерадивые студенты заканчивают бакалавриат, не говоря уже об альбоме в жанре "реальных пацанов"…. Прошла первая минута, и музыканты заиграли… Нет, ребята, эволюция все-таки произошла, аж щепки полетели! Теперь и на дэзкорных улочках свершился праздник!
Чего не хватало на "The Palpable Leprosy Of Pollution"? Разнообразия, жирного звука, отсутствия трескотни ударки Аарона и более мощного глоткодёра по умолчанию. С последним пунктом все довольно-таки ясно: новый вокалёр старается из всех сил, и его скриминг звучит достаточно грозно и "нечеловечески", что наиболее полно подходит к той темной атмосфере жестокости потусторонних сил, созданной ремесленниками на "The Elysian Grandeval Galèriarch". За выполнение первого строчки маленькой "претензии" можно поставить твердую пятерку: тут тебе, о многоопытный слушатель, и соло, и пиликанье, и бас-гитару мы выведем на передний план, и страшных вставочек добавим, вкуснятина, не правда ли?! Остается только бегать по комнате и наслаждаться музыкой, которая то переходит в слэм, то вновь возвращается в строй, и марафон продолжается и бурлит, как в школьную столовую вход во время большой перемены, если бы не одно существенное "но"...
От стерильности звучания никуда не удалось скрыться! Играть такую музыку, в которой есть брутальные моменты и низы, но при этом сделать процент жирности близким к нулю, это как пить кефир после абсента - неблагодарное и плачевное дело. Понятно, что с новым альбомом Infant Annihilator никто не упрекнет в однообразии (еще и восточные мелодии проскальзывают, с ума можно сойти!), что атмосфера зла и модных ужастиков передается на ура, однако отсутствие мяса на гитарах сказывается. Там, где мог появиться маньяк в рабочей робе фильма "Хостел", теперь сборище ведьм прыщавой наружности готовит любовное зелье для ловли такого же умного паренька. Хорошо, что каждый инструмент читается, да и товарищ Аарон "задротствует" в разы меньше: еще слышен треск, но не такой, как на "The Palpable Leprosy Of Pollution".
А в остальном материал очень даже годный! Взять хотя бы композицию под пятым номером, в которой заявлено так много приглашенных вокалистов. Казалось бы, при таком наборе голосовых связок, как сделать так, чтобы каждый смог себя показать? Ответ оказался прост: увеличить продолжительность! Семнадцать минут и сорок секунд! Такого времени хватит с лихвой и никто не уйдет обиженным!
Весь альбом слушается на одном дыхании и представляет собой интересное и захватывающее зрелище, выполненное качественно и внимательно к недочетам прошлой работы. Вокалист рычит как надо, Аарон проверяет ударную установку на прочность, Эдди демонстрирует прокаченный скилл в гитарных делах, а увеличенная продолжительность песен никак не сказывается на прослушивании. Концовка "The Elysian Grandeval Galèriarch" заставляет улыбнуться: оказывается, что одиннадцати секунд долбы с выкриком любителей скрываться в придорожных кустах вполне хватает, чтобы увеличить протяженность жизни как минимум на год! И пусть обложка не уводит слушателя в заблуждение: да, альбом более мрачный, но не такой размытый, чем "The Palpable Leprosy Of Pollution". Слушайте и наслаждайтесь!
Техникал гей-кор не дремлет, он следит за тобой, выжидая момент, когда ты потеряешь бдительность, чтобы напасть с тыла и... к счастью, обрушить град бласт-битов, гуттурала и тяжелых риффов, а не то, что вы подумали. Этим летом у дэткорщиков пошла негласная гонка - все звезды жанра одни за другими начали выдавать релизы и мало что в них от предыдущих работ осталось. Одни откопали в себе способность интегрировать чистый вокал (!) в дэткор, другие, как всегда, намешали кучу жанров, пообещав "лучший дэткор-релиз за последние лет 10", а вышло... Ну да ладно, не будем о грустном. А наши герои повествования не стали изобретать велосипед и пошли в своем случае единственно верным путем - поступательного развития и творческого роста.
В 2012 всех немало удивил этот зверь неведомый британский Infant Annihilator со своим едва ли удобоваримым молотиловом на стыке всех дэтовых поджанров с дэткоровой основой. Однообразно, но люто и необычно, потому народ не обошел их стороной, шарахаясь. Немало было "косяков", на которые все не преминули натыкать пальцами, но тут же со снисхождением сказали "ну лааадно, дебютник же, следующий будет лучше". И как в воду глядели: 4 года эти парни не просто сидели в лесу на пнях, играя "Decapitation Fornication", а
2. Crucifilth
3. Motherless Miscarriage
4. Baptised, Bastardised, Sodomised
5. Behold The Kingdom Of The Wretched Undying (Feat. Tyler Shelton, Bryan Long, Dillon Becker & Chris Whited)
6. Soil The Stillborn
7. Peadophilic Ultimatum
8. Neutered In Utero
9. Pelt Of Innocent Flesh
10. Blasphemian
11. Neonatalimpalionecrophiliation
И снова надрывный плач младенца, переходящий в нечеловеческий вой, где-то вдалеке неизвестное нечто готовится предстать во всей своей красе и растерзать зазевавшегося бедолагу, а в голове возникает мысль: еще одного "The Palpable Leprosy Of Pollution" нам не надо, хватит и первого с лихвой. Неужели британцы не смогли найти время, чтобы перестать курить в лесу и бегать голышом по изолированной местности, чтобы записать нечто путное? Ведь четыре года - это достаточный срок, за который даже нерадивые студенты заканчивают бакалавриат, не говоря уже об альбоме в жанре "реальных пацанов"…. Прошла первая минута, и музыканты заиграли… Нет, ребята, эволюция все-таки произошла, аж щепки полетели! Теперь и на дэзкорных улочках свершился праздник!
Чего не хватало на "The Palpable Leprosy Of Pollution"? Разнообразия, жирного звука, отсутствия трескотни ударки Аарона и более мощного глоткодёра по умолчанию. С последним пунктом все довольно-таки ясно: новый вокалёр старается из всех сил, и его скриминг звучит достаточно грозно и "нечеловечески", что наиболее полно подходит к той темной атмосфере жестокости потусторонних сил, созданной ремесленниками на "The Elysian Grandeval Galèriarch". За выполнение первого строчки маленькой "претензии" можно поставить твердую пятерку: тут тебе, о многоопытный слушатель, и соло, и пиликанье, и бас-гитару мы выведем на передний план, и страшных вставочек добавим, вкуснятина, не правда ли?! Остается только бегать по комнате и наслаждаться музыкой, которая то переходит в слэм, то вновь возвращается в строй, и марафон продолжается и бурлит, как в школьную столовую вход во время большой перемены, если бы не одно существенное "но"...
От стерильности звучания никуда не удалось скрыться! Играть такую музыку, в которой есть брутальные моменты и низы, но при этом сделать процент жирности близким к нулю, это как пить кефир после абсента - неблагодарное и плачевное дело. Понятно, что с новым альбомом Infant Annihilator никто не упрекнет в однообразии (еще и восточные мелодии проскальзывают, с ума можно сойти!), что атмосфера зла и модных ужастиков передается на ура, однако отсутствие мяса на гитарах сказывается. Там, где мог появиться маньяк в рабочей робе фильма "Хостел", теперь сборище ведьм прыщавой наружности готовит любовное зелье для ловли такого же умного паренька. Хорошо, что каждый инструмент читается, да и товарищ Аарон "задротствует" в разы меньше: еще слышен треск, но не такой, как на "The Palpable Leprosy Of Pollution".
А в остальном материал очень даже годный! Взять хотя бы композицию под пятым номером, в которой заявлено так много приглашенных вокалистов. Казалось бы, при таком наборе голосовых связок, как сделать так, чтобы каждый смог себя показать? Ответ оказался прост: увеличить продолжительность! Семнадцать минут и сорок секунд! Такого времени хватит с лихвой и никто не уйдет обиженным!
Весь альбом слушается на одном дыхании и представляет собой интересное и захватывающее зрелище, выполненное качественно и внимательно к недочетам прошлой работы. Вокалист рычит как надо, Аарон проверяет ударную установку на прочность, Эдди демонстрирует прокаченный скилл в гитарных делах, а увеличенная продолжительность песен никак не сказывается на прослушивании. Концовка "The Elysian Grandeval Galèriarch" заставляет улыбнуться: оказывается, что одиннадцати секунд долбы с выкриком любителей скрываться в придорожных кустах вполне хватает, чтобы увеличить протяженность жизни как минимум на год! И пусть обложка не уводит слушателя в заблуждение: да, альбом более мрачный, но не такой размытый, чем "The Palpable Leprosy Of Pollution". Слушайте и наслаждайтесь!
Техникал гей-кор не дремлет, он следит за тобой, выжидая момент, когда ты потеряешь бдительность, чтобы напасть с тыла и... к счастью, обрушить град бласт-битов, гуттурала и тяжелых риффов, а не то, что вы подумали. Этим летом у дэткорщиков пошла негласная гонка - все звезды жанра одни за другими начали выдавать релизы и мало что в них от предыдущих работ осталось. Одни откопали в себе способность интегрировать чистый вокал (!) в дэткор, другие, как всегда, намешали кучу жанров, пообещав "лучший дэткор-релиз за последние лет 10", а вышло... Ну да ладно, не будем о грустном. А наши герои повествования не стали изобретать велосипед и пошли в своем случае единственно верным путем - поступательного развития и творческого роста.
В 2012 всех немало удивил этот зверь неведомый британский Infant Annihilator со своим едва ли удобоваримым молотиловом на стыке всех дэтовых поджанров с дэткоровой основой. Однообразно, но люто и необычно, потому народ не обошел их стороной, шарахаясь. Немало было "косяков", на которые все не преминули натыкать пальцами, но тут же со снисхождением сказали "ну лааадно, дебютник же, следующий будет лучше". И как в воду глядели: 4 года эти парни не просто сидели в лесу на пнях, играя "Decapitation Fornication", а
1. Unholy Gravebirth
2. Crucifilth
3. Motherless micarriage
4. Baptized, Bastardized, Sodomid
5. Behold the Kingdom of the Wretched Undying (Feat. Tyler Shelton, Bryan Long, Dillon Becker & Chris Whited)
6. Soil the Stillborn
7. Peadophilic ultimatum
8. Neutered in Utero
9. Pelt of Innocent Flesh
10. Blassphemian
11. Neonatalimpalionecrophiliation
And again, the tearful crying of the baby, turning into inhuman howl, is somewhere unknown something, is preparing to appear in all its glory and to tear apart the gaping poor fellow, and the idea arises in my head: another "The Palpable Leprosy of Pollution" we do not need, the first one is enough over and above. Was the British could not find time to stop smoking in the forest and running naked in isolated areas to record something good? After all, four years is a sufficient period for which even negligent students end the undergraduate, not to mention the album in the genre of "real boys" .... The first minute passed, and the musicians played ... No, guys, evolution still happened, and the chips flew! Now the holiday has happened on the dezor streets!
What was missing on The Palpable Leprosy of Pollut? Diversity, fatty sound, lack of cod of the drum of Aaron and a more powerful sipper by default. Everything is quite clear with the last point: the new vocals are trying with all his might, and its screaming sounds quite menacingly and “inhumanly”, which most fully approaches that dark atmosphere of cruelty of the otherworldly forces created by artisans on The Elysian Grandeval Galèriarch. For fulfilling the first line of a small “claim” you can put a solid five: here you, O Tonal Listener, Solo, Sloking, and Basitarus, we will bring to the forefront, and we add terrible inserts, delicious, is it?! It remains only to run around the room and enjoy music, which either goes into the SLEM, then returns to duty again, and the marathon continues and is seething, as in the school dining room in the entrance during a large change, if not for one significant "but" ...
From the sterility of the sound, it was not possible to hide anywhere! To play such music in which there are brutal moments and bottoms, but at the same time make the percentage of fat content to the zero, it is how to drink kefir after absinthe is an ungrateful and deplorable business. It is clear that with the new Infant Annihilator album no one will reproach with monotony (the oriental melodies are slipping, you can go crazy!) That the atmosphere of evil and fashionable horror films is transmitted with a bang, but the lack of meat on the guitars affects. Where a maniac could appear in the working robe of the film "hostel", now a gathering of witches of pimple appearance is preparing a love potion for catching the same smart guy. It’s good that each tool is read, and Comrade Aaron “trembles” several times less: a crack is also heard, but not the same as on The Palpable Leprosy of Pollution.
Otherwise, the material is very suitable! Take at least the composition under the fifth number, which has so many invited vocalists. It would seem, with such a set of vocal cords, how to make everyone be able to show themselves? The answer was simple: to increase the duration! Seventeen minutes and forty seconds! Such a time is more than enough and no one will leave offended!
The whole album is obeyed in one breath and is an interesting and exciting sight, made qualitatively and carefully to the shortcomings of the past work. The vocalist growls as it should, Aaron checks the shock unit for strength, Eddie demonstrates a pumped skill in guitar affairs, and the increased duration of the songs does not affect listening. The ending of The Elysian Grandeval Galèriarch makes you smile: it turns out that eleven seconds of hobby with a cry of lovers to hide in roadside bushes are enough to increase life lifting by at least a year! And even if the cover does not take the listener into misleading: yes, the album is more gloomy, but not so blurry than "The Palpable Leprosy of Pollution". Listen and enjoy!
The technicular of the gay corn does not doze, he is watching you, waiting for the moment when you lose vigilance to attack from the rear and ... fortunately, bring down the hail of blast bits, guttur and heavy riffs, and not what you thought. This summer, the datcores had a secret race - all the stars of the genre began to issue releases for others and little remained in them from previous works. Some dug up the ability to integrate pure vocals (!) Into the Dator, others, as always, mixed up a bunch of genres, promising "The best Datkor release over the past 10 years", but it turned out ... Well, let's not about sad. And our heroes of the narrative did not invent a bicycle and went in their case the only right way - progressive development and creative growth.
In 2012, this beast was surprised by the unknown British Infant Annihilator with its barely dubious threshing ground at the junction of all Detovan Rods with Datkorova foundation. It is monotonous, but fierce and unusual, because the people did not bypass them, shied away. There were a lot of "jambs", which everyone did not fail to put on their fingers, but then they said with condescension "well, it is laaado, the debut, the next will be better." And how they looked into the water: for 4 years these guys did not just sit in the forest on stumps, playing "Decapation Fornication" and
2. Crucifilth
3. Motherless micarriage
4. Baptized, Bastardized, Sodomid
5. Behold the Kingdom of the Wretched Undying (Feat. Tyler Shelton, Bryan Long, Dillon Becker & Chris Whited)
6. Soil the Stillborn
7. Peadophilic ultimatum
8. Neutered in Utero
9. Pelt of Innocent Flesh
10. Blassphemian
11. Neonatalimpalionecrophiliation
And again, the tearful crying of the baby, turning into inhuman howl, is somewhere unknown something, is preparing to appear in all its glory and to tear apart the gaping poor fellow, and the idea arises in my head: another "The Palpable Leprosy of Pollution" we do not need, the first one is enough over and above. Was the British could not find time to stop smoking in the forest and running naked in isolated areas to record something good? After all, four years is a sufficient period for which even negligent students end the undergraduate, not to mention the album in the genre of "real boys" .... The first minute passed, and the musicians played ... No, guys, evolution still happened, and the chips flew! Now the holiday has happened on the dezor streets!
What was missing on The Palpable Leprosy of Pollut? Diversity, fatty sound, lack of cod of the drum of Aaron and a more powerful sipper by default. Everything is quite clear with the last point: the new vocals are trying with all his might, and its screaming sounds quite menacingly and “inhumanly”, which most fully approaches that dark atmosphere of cruelty of the otherworldly forces created by artisans on The Elysian Grandeval Galèriarch. For fulfilling the first line of a small “claim” you can put a solid five: here you, O Tonal Listener, Solo, Sloking, and Basitarus, we will bring to the forefront, and we add terrible inserts, delicious, is it?! It remains only to run around the room and enjoy music, which either goes into the SLEM, then returns to duty again, and the marathon continues and is seething, as in the school dining room in the entrance during a large change, if not for one significant "but" ...
From the sterility of the sound, it was not possible to hide anywhere! To play such music in which there are brutal moments and bottoms, but at the same time make the percentage of fat content to the zero, it is how to drink kefir after absinthe is an ungrateful and deplorable business. It is clear that with the new Infant Annihilator album no one will reproach with monotony (the oriental melodies are slipping, you can go crazy!) That the atmosphere of evil and fashionable horror films is transmitted with a bang, but the lack of meat on the guitars affects. Where a maniac could appear in the working robe of the film "hostel", now a gathering of witches of pimple appearance is preparing a love potion for catching the same smart guy. It’s good that each tool is read, and Comrade Aaron “trembles” several times less: a crack is also heard, but not the same as on The Palpable Leprosy of Pollution.
Otherwise, the material is very suitable! Take at least the composition under the fifth number, which has so many invited vocalists. It would seem, with such a set of vocal cords, how to make everyone be able to show themselves? The answer was simple: to increase the duration! Seventeen minutes and forty seconds! Such a time is more than enough and no one will leave offended!
The whole album is obeyed in one breath and is an interesting and exciting sight, made qualitatively and carefully to the shortcomings of the past work. The vocalist growls as it should, Aaron checks the shock unit for strength, Eddie demonstrates a pumped skill in guitar affairs, and the increased duration of the songs does not affect listening. The ending of The Elysian Grandeval Galèriarch makes you smile: it turns out that eleven seconds of hobby with a cry of lovers to hide in roadside bushes are enough to increase life lifting by at least a year! And even if the cover does not take the listener into misleading: yes, the album is more gloomy, but not so blurry than "The Palpable Leprosy of Pollution". Listen and enjoy!
The technicular of the gay corn does not doze, he is watching you, waiting for the moment when you lose vigilance to attack from the rear and ... fortunately, bring down the hail of blast bits, guttur and heavy riffs, and not what you thought. This summer, the datcores had a secret race - all the stars of the genre began to issue releases for others and little remained in them from previous works. Some dug up the ability to integrate pure vocals (!) Into the Dator, others, as always, mixed up a bunch of genres, promising "The best Datkor release over the past 10 years", but it turned out ... Well, let's not about sad. And our heroes of the narrative did not invent a bicycle and went in their case the only right way - progressive development and creative growth.
In 2012, this beast was surprised by the unknown British Infant Annihilator with its barely dubious threshing ground at the junction of all Detovan Rods with Datkorova foundation. It is monotonous, but fierce and unusual, because the people did not bypass them, shied away. There were a lot of "jambs", which everyone did not fail to put on their fingers, but then they said with condescension "well, it is laaado, the debut, the next will be better." And how they looked into the water: for 4 years these guys did not just sit in the forest on stumps, playing "Decapation Fornication" and
Другие песни исполнителя: