Диктант 22 - Мальовничий Дніпро Айвазовського
текст песни
27
0 человек. считает текст песни верным
0 человек считают текст песни неверным
Диктант 22 - Мальовничий Дніпро Айвазовського - оригинальный текст песни, перевод, видео
- Текст
- Перевод
22. Мальовничий Дніпро Айвазовського
Шлях мандрівок Івана Айвазовського часто пролягав через Україну. Краса її краєвидів, особливо степів, подібних до моря, надихнула художника на створення численних картин. У них, як і в морських пейзажах, він удається до світлових ефектів, особливо захоплюючись заходом сонця.
Водночас митець звертався до жанрових сільських мотивів. Картину «Очерет на Дніпрі поблизу Олешок» уперше було представлено на академічній виставці в Петербурзі. Змальований художником краєвид — у пониззі Дніпра. До берега, зарослого очеретом, пристав великий човен. Люди приїхали заготовляти очерет. Вітер напинає вітрило, а вдалині височіють вітряки, повернувши крила вітрові назустріч. Ці вертикалі пожвавлюють одноманітну горизонталь прибережної смуги.
Як дзвінка кольорова симфонія, що змушує по-особливому звучати всі деталі композиції, розгортається наповнена сонячним блиском панорама високого неба. Гаряче спалахує доріжка на воді, повняться світлом хмари, густішають тіні в очереті. Усе оповив золотавий серпанок вечірньої пори, що надає простому за змістом мотивові особливої значущості. Тут Айвазовський не тільки відтворив світлові ефекти, а й утілив образ гоголівської України з її старосвітським устроєм.
Українська тема у творчості Айвазовського присутня і в образах міст, і в самих краєвидах Чорного моря, по якому плавали човни ще князя Олега й козацькі чайки.
181 слово За Ю. Белічком
Шлях мандрівок Івана Айвазовського часто пролягав через Україну. Краса її краєвидів, особливо степів, подібних до моря, надихнула художника на створення численних картин. У них, як і в морських пейзажах, він удається до світлових ефектів, особливо захоплюючись заходом сонця.
Водночас митець звертався до жанрових сільських мотивів. Картину «Очерет на Дніпрі поблизу Олешок» уперше було представлено на академічній виставці в Петербурзі. Змальований художником краєвид — у пониззі Дніпра. До берега, зарослого очеретом, пристав великий човен. Люди приїхали заготовляти очерет. Вітер напинає вітрило, а вдалині височіють вітряки, повернувши крила вітрові назустріч. Ці вертикалі пожвавлюють одноманітну горизонталь прибережної смуги.
Як дзвінка кольорова симфонія, що змушує по-особливому звучати всі деталі композиції, розгортається наповнена сонячним блиском панорама високого неба. Гаряче спалахує доріжка на воді, повняться світлом хмари, густішають тіні в очереті. Усе оповив золотавий серпанок вечірньої пори, що надає простому за змістом мотивові особливої значущості. Тут Айвазовський не тільки відтворив світлові ефекти, а й утілив образ гоголівської України з її старосвітським устроєм.
Українська тема у творчості Айвазовського присутня і в образах міст, і в самих краєвидах Чорного моря, по якому плавали човни ще князя Олега й козацькі чайки.
181 слово За Ю. Белічком
22. Живописный Dnipro aivazovsky
Путешествие Ивана Айвазовского часто проходило через Украину. Красота ее пейзажей, особенно степи, похожие на море, вдохновила художника создать многочисленные картины. В них, как и в морских пейзажах, он прибегает к световым эффектам, особенно восхищаясь закатом.
В то же время художник обратился к жанровым сельским мотивам. Картина «Рид на днипере возле Олешока» была впервые представлена на академической выставке в Санкт -Петербурге. Художник, изображенный художником - в нижнем днепере. Большая лодка была установлена на берег, заросший тростниками. Люди пришли, чтобы собрать тростники. Ветер встряхивает парус, и на расстоянии ветры поднимаются, поворачивая крылья ветра в сторону. Эти вертикали возрождают монотонную горизонтальную прибрежную полосу.
Как звучащая цветная симфония, которая в частности, делает все детали композиции, разворачивается, заполненная солнечной панорамой высокого неба. Трек вспыхивает горячим на воде, свет облаков заполнен, тени в тростнике утолщен. Все поразило золотую дымку вечера, что дает простой мотив для мотива особого значения. Здесь Aivazovsky не только воспроизводил световые эффекты, но и воплотил образ Гогола Украины со своим старым миром.
Украинская тема в работах Айвазовского присутствует на изображениях городов и в ландшафтах Черного моря, на которых плывут лодки принца Олега и Казак -Сиачи.
181 Слово Й. Беличко
Путешествие Ивана Айвазовского часто проходило через Украину. Красота ее пейзажей, особенно степи, похожие на море, вдохновила художника создать многочисленные картины. В них, как и в морских пейзажах, он прибегает к световым эффектам, особенно восхищаясь закатом.
В то же время художник обратился к жанровым сельским мотивам. Картина «Рид на днипере возле Олешока» была впервые представлена на академической выставке в Санкт -Петербурге. Художник, изображенный художником - в нижнем днепере. Большая лодка была установлена на берег, заросший тростниками. Люди пришли, чтобы собрать тростники. Ветер встряхивает парус, и на расстоянии ветры поднимаются, поворачивая крылья ветра в сторону. Эти вертикали возрождают монотонную горизонтальную прибрежную полосу.
Как звучащая цветная симфония, которая в частности, делает все детали композиции, разворачивается, заполненная солнечной панорамой высокого неба. Трек вспыхивает горячим на воде, свет облаков заполнен, тени в тростнике утолщен. Все поразило золотую дымку вечера, что дает простой мотив для мотива особого значения. Здесь Aivazovsky не только воспроизводил световые эффекты, но и воплотил образ Гогола Украины со своим старым миром.
Украинская тема в работах Айвазовского присутствует на изображениях городов и в ландшафтах Черного моря, на которых плывут лодки принца Олега и Казак -Сиачи.
181 Слово Й. Беличко