Абай Кунанбаев - Слова Назидания 27
текст песни
36
0 человек. считает текст песни верным
0 человек считают текст песни неверным
Абай Кунанбаев - Слова Назидания 27 - оригинальный текст песни, перевод, видео
- Текст
- Перевод
(Сократ хакімнің сөзі)
Бір күні Сократ хакім бір Аристодим деген ғалым шәкіртіне құдай табарака уа тағалаға құлшылық қылмақ турасында айтқан сөзі. Ол өзі құлшылық қылғандарға күлуші еді.
- Әй, Аристодим, ешбір адам бар ма, сенің білуіңше, қылған өнерлері себепті адам таңырқауға лайықты? - деді.
Ол айтты:
Толып жатыр, қазірет.
Бірінің атын аташы, - дейді.
Гомерге бәйітшілігі себепті, Софоклге трагедиясы себепті, яғни біреудің сыйпатына түспектік, Зевксиске суретшілігі себепті таңырқаймын, - деп, соған ұқсаған неше онан басқа өнерлері әшкере болған жандарды айтты.
Олай болса, кім артықша ғажайыптануға лайықты: жансыз, ақылсыз, құр пішінді жасайтұғын суретші ме? Я жан иесі, ақыл иесі адамды жаратушы ма? - дейді.
Соңғысы лайықты, - дейді, - бірақ ол жаратушы жаратты, өздігінен кез келіп, солай болып кетпей, басынан біліп істеген хикметімен болса, - дейді.
Жә, пайдалы нәрсе дүниеде көп, бірінің пайдасы көрініп, білініп тұрады. Кейбірінің пайдасы анық білінбейді. Соның қайсысын хикмет көресің? - деді.
Әрине, әшкере пайдаға бола жаратылғанын хикмет десек керек деймін, - дейді.
Жә, олай болса, адамды жаратушы хауаси хамса заһри бергенде, тахқиқ ойлап, олардың пайдасының барлығы түгел оған мұқтаж боларлығын біліп бергендігі әшкере тұр ғой. Әуелі көзді көрсін деп беріпті, егер көз жоқ болса, дүниедегі көрікті нәрселердің көркінен қайтып ләззат алар едік? Ол көз өзі нәзіктігінен керегіне қарай ашып, жауып тұруы үшін қабақ беріпті. Желден, ұшқыннан қаға берсін болуы үшін кірпік беріпті. Маңдай теріні көзден қағып тұруға керек болғандығынан, басқа тағы керегі бар қылып қас беріпті. Құлақ болмаса, не қаңғыр, не дүңгір, дауыс, жақсы үн, күй, ән – ешбірінен ләззаттанып хабар ала алмас едік. Мұрын иіс білмесе, дүниеде не тәтті, не қатты не дәмдінің қайсысынан ләззат алар едік? Бұлардың бәрі біздің пайдамыз емес пе?
Көзді, мұрынды ауызға жақын жаратыпты, ішіп-жеген асымыздың тазалығын көріп, иісін біліп, ішіп-жесін деп. Бізге керегі бар болса да, жиіркенерлік жері бар тесіктерді бұл бастағы ғазиз білімді жерімізден алыс апарып тесіпті, мұның бәрі хикметпен біліп істелгендігіне дәлел емес пе? - депті.
Сонда Аристодим тахқиқ ойлап тексергенде, адамды жаратушы артық хикмет иесі екендігіне һәм махаббатыменен жаратқандығына шүбәсі қалмады.
Олай болғанда және не ойлайсың, һәмма мақұлыхатты жас балаларына елжіретіп, үйірілтіп тұруын көргенде уа һәмма мақұлыхаттың өлімін жек көріп, тіршілікте көп қалмақшылығын тілеп, ижтиһад қылуын көргенде, өсіп-өнуінің қамында болудан басқа істі аз ойламақтары - бұларының бәрі жұрт болсын, өссін, өнсін үшін. Солардың бәрін жаратқанда көңілдерін солайша ынтықтандырып қойғандығы һәм мұның бәрі ж
Бір күні Сократ хакім бір Аристодим деген ғалым шәкіртіне құдай табарака уа тағалаға құлшылық қылмақ турасында айтқан сөзі. Ол өзі құлшылық қылғандарға күлуші еді.
- Әй, Аристодим, ешбір адам бар ма, сенің білуіңше, қылған өнерлері себепті адам таңырқауға лайықты? - деді.
Ол айтты:
Толып жатыр, қазірет.
Бірінің атын аташы, - дейді.
Гомерге бәйітшілігі себепті, Софоклге трагедиясы себепті, яғни біреудің сыйпатына түспектік, Зевксиске суретшілігі себепті таңырқаймын, - деп, соған ұқсаған неше онан басқа өнерлері әшкере болған жандарды айтты.
Олай болса, кім артықша ғажайыптануға лайықты: жансыз, ақылсыз, құр пішінді жасайтұғын суретші ме? Я жан иесі, ақыл иесі адамды жаратушы ма? - дейді.
Соңғысы лайықты, - дейді, - бірақ ол жаратушы жаратты, өздігінен кез келіп, солай болып кетпей, басынан біліп істеген хикметімен болса, - дейді.
Жә, пайдалы нәрсе дүниеде көп, бірінің пайдасы көрініп, білініп тұрады. Кейбірінің пайдасы анық білінбейді. Соның қайсысын хикмет көресің? - деді.
Әрине, әшкере пайдаға бола жаратылғанын хикмет десек керек деймін, - дейді.
Жә, олай болса, адамды жаратушы хауаси хамса заһри бергенде, тахқиқ ойлап, олардың пайдасының барлығы түгел оған мұқтаж боларлығын біліп бергендігі әшкере тұр ғой. Әуелі көзді көрсін деп беріпті, егер көз жоқ болса, дүниедегі көрікті нәрселердің көркінен қайтып ләззат алар едік? Ол көз өзі нәзіктігінен керегіне қарай ашып, жауып тұруы үшін қабақ беріпті. Желден, ұшқыннан қаға берсін болуы үшін кірпік беріпті. Маңдай теріні көзден қағып тұруға керек болғандығынан, басқа тағы керегі бар қылып қас беріпті. Құлақ болмаса, не қаңғыр, не дүңгір, дауыс, жақсы үн, күй, ән – ешбірінен ләззаттанып хабар ала алмас едік. Мұрын иіс білмесе, дүниеде не тәтті, не қатты не дәмдінің қайсысынан ләззат алар едік? Бұлардың бәрі біздің пайдамыз емес пе?
Көзді, мұрынды ауызға жақын жаратыпты, ішіп-жеген асымыздың тазалығын көріп, иісін біліп, ішіп-жесін деп. Бізге керегі бар болса да, жиіркенерлік жері бар тесіктерді бұл бастағы ғазиз білімді жерімізден алыс апарып тесіпті, мұның бәрі хикметпен біліп істелгендігіне дәлел емес пе? - депті.
Сонда Аристодим тахқиқ ойлап тексергенде, адамды жаратушы артық хикмет иесі екендігіне һәм махаббатыменен жаратқандығына шүбәсі қалмады.
Олай болғанда және не ойлайсың, һәмма мақұлыхатты жас балаларына елжіретіп, үйірілтіп тұруын көргенде уа һәмма мақұлыхаттың өлімін жек көріп, тіршілікте көп қалмақшылығын тілеп, ижтиһад қылуын көргенде, өсіп-өнуінің қамында болудан басқа істі аз ойламақтары - бұларының бәрі жұрт болсын, өссін, өнсін үшін. Солардың бәрін жаратқанда көңілдерін солайша ынтықтандырып қойғандығы һәм мұның бәрі ж
(Слово Сократа Хакет)
Однажды Сократ Хакет - слово поклонения ученому, который Аристоди. Он смеялся над верующими.
- Эй, Аристодим, если есть кто -то, ты знаешь, как узнать, что не так с искусством быть пораженным? сказал.
Он сказал:
Полны, сейчас.
Называть свое имя », - говорит.
Я поражен трагедией Софока, то есть я хотел бы быть картиной Zevksis, которая связана с трагедией, которая, кажется, похожа на картину, которая, казалось, была такой.
Если да, то кто заслуживает больше чудес: глупый, глупый, жесткий цифровой художник? Или владелец человека, разум человека Создателя? - говорит.
Последнее достойно, - говорит, - но он создатель, и если он не хочет приходить и знать себя, он знал.
И что -то полезное в мире, преимущества одного в мире, кажется, знают и знают. Некоторые из преимуществ не ясны. Каких из них вы видите Гермет? сказал.
Конечно, я говорю, что Хикмет сказал, что экспортер был создан, чтобы получить пользу.
И затем, когда создатель Хамса Захри, создатель Хамса Захри, подвергается знанию, что все его преимущества делают это. Сначала он дал вам источник глаз, и если вы не знаете, мы бы наслаждались красотой красоты мира? Он налил век в глаза, чтобы открыть и покрыть нежность. Он купил поводки, чтобы держаться подальше от ветра и искры. Поскольку ему пришлось сбить кожу из источника, он был пропитан другим. Если вы не уходите, мы не могли бы получить сообщение от кого -либо или хороший звук, хороший звук, песня - никого. Если вы не знаете нос, мы бы наслаждались тем, что за сладкая, тяжелая или вкусная вещь в мире? Разве все эти преимущества?
Он близок к рту, и видеть чистоту нашего ужина, пить и пить, а также выпить. Хотя нам это нужно, он пронзил дыры вдали от начала этого Газиза, и не является доказательством того, что все это было знать, сколько это работает с Хикмет? - как зависело.
Аристоди не проверяла, что Создатель был создателем, что создатель был избыток гаммета.
Что случилось и что вы думаете, когда они видят смерть Бога, и когда они увидят смерть дня рождения, мы будем продолжать расти, но мы расти, но расти, независимо от того, вырастают ли они и расти. Таким образом, однако, что они увлечены всеми ими и всем этим
Однажды Сократ Хакет - слово поклонения ученому, который Аристоди. Он смеялся над верующими.
- Эй, Аристодим, если есть кто -то, ты знаешь, как узнать, что не так с искусством быть пораженным? сказал.
Он сказал:
Полны, сейчас.
Называть свое имя », - говорит.
Я поражен трагедией Софока, то есть я хотел бы быть картиной Zevksis, которая связана с трагедией, которая, кажется, похожа на картину, которая, казалось, была такой.
Если да, то кто заслуживает больше чудес: глупый, глупый, жесткий цифровой художник? Или владелец человека, разум человека Создателя? - говорит.
Последнее достойно, - говорит, - но он создатель, и если он не хочет приходить и знать себя, он знал.
И что -то полезное в мире, преимущества одного в мире, кажется, знают и знают. Некоторые из преимуществ не ясны. Каких из них вы видите Гермет? сказал.
Конечно, я говорю, что Хикмет сказал, что экспортер был создан, чтобы получить пользу.
И затем, когда создатель Хамса Захри, создатель Хамса Захри, подвергается знанию, что все его преимущества делают это. Сначала он дал вам источник глаз, и если вы не знаете, мы бы наслаждались красотой красоты мира? Он налил век в глаза, чтобы открыть и покрыть нежность. Он купил поводки, чтобы держаться подальше от ветра и искры. Поскольку ему пришлось сбить кожу из источника, он был пропитан другим. Если вы не уходите, мы не могли бы получить сообщение от кого -либо или хороший звук, хороший звук, песня - никого. Если вы не знаете нос, мы бы наслаждались тем, что за сладкая, тяжелая или вкусная вещь в мире? Разве все эти преимущества?
Он близок к рту, и видеть чистоту нашего ужина, пить и пить, а также выпить. Хотя нам это нужно, он пронзил дыры вдали от начала этого Газиза, и не является доказательством того, что все это было знать, сколько это работает с Хикмет? - как зависело.
Аристоди не проверяла, что Создатель был создателем, что создатель был избыток гаммета.
Что случилось и что вы думаете, когда они видят смерть Бога, и когда они увидят смерть дня рождения, мы будем продолжать расти, но мы расти, но расти, независимо от того, вырастают ли они и расти. Таким образом, однако, что они увлечены всеми ими и всем этим
Другие песни исполнителя: