Абай Кунанбаев - Слова Назидания 34
текст песни
45
0 человек. считает текст песни верным
0 человек считают текст песни неверным
Абай Кунанбаев - Слова Назидания 34 - оригинальный текст песни, перевод, видео
- Текст
- Перевод
Жұрттың бәрі біледі өлетұғынын және өлім үнемі қартайтып келмейтұғынын, бір алғанды қата жібермейтұғынын. Қазақ осыған да, амал жоқ, нанады, анық өз ойына, ақылына тексертіп нанбайды. Және һәмманы жаратқан құдай бар, ахиретте сұрау алады, жамандыққа жазғырады, жақсылыққа жарылғайды, жазғыруы да, жарылғауы да пенде ісіне ұқсамайды, бегірек есепсіз қинауы да бар, бегірек есепсіз жетістіруі де бар деп - бәріне сендік дейді. Жоқ, онысына мен сенбеймін? Олар сендім десе де, анық сенген кісіге уайым ойлап не керек? Осы екеуіне лайықты жақсылықты өздері де іздеп таба береді. Егерде осы екеуіне бұлдыр сеніп отырса, енді неге сендіре аламыз? Оны қайтіп түзете аламыз? Оларды мұсылман деп, қалайша иманы бар ғой дейміз?
Кімде-кім ахиретте де, дүниеде де қор болмаймын десе, білмек керек: еш адамның көңілінде екі қуаныш бірдей болмайды, екі ынтық құмарлық бірдей болмайды, екі қорқыныш, екі қайғы - олар да бірдей болмайды. Мұндай екі нәрсені бірдей болады деп айтуға мүмкін емес. Олай болғанда, қай адамның көңілінде дүние қайғысы, дүние қуанышы ахирет қайғысынан, ахирет қуанышынан артық болса - мұсылман емес. Енді ойлап қарай бер, біздің қазақ та мұсылман екен! Егерде екі нәрсе кез болса, бірі ахиретке керекті, бірі осы дүниеде керекті, бірін алса, бірі тимейтұғын болса, сонда біреу ахиретке керектіні алмай, екінші бір кез келгенде алармын деп, жоқ, егер кез болмайтұғын болса, кең құдай өзі кеңшілікпенен кешіреді дағы, мына кезі келіп тұрғанда мұны жіберіп болмас деп, дүниеге керектіні алса, енді ол кісі жанын берсе ахиретті дүниеге сатқаным жоқ деп, нануға бола ма?
Адам баласына адам баласының бәрі - дос. Не үшін десең, дүниеде жүргенде туысың, өсуің, тоюың, ашығуың, қайғың, қазаң, дене бітімің, шыққан жерің, бармақ жерің - бәрі бірдей, ахиретке қарай өлуің, көрге кіруің, шіруің, көрден махшарда сұралуың - бәрі бірдей, екі дүниенің қайғысына, пәлесіне қаупің, екі дүниенің жақсылығына рахатың - бәрі бірдей екен. Бес күндік өмірің бар ма, жоқ па?.. Біріңе-бірің қонақ екенсің, өзің дүниеге де қонақ екенсің, біреудің білгендігіне білместігін таластырып, біреудің бағына, малына күндестік қылып, я көрсеқызарлық қылып, көз алартыспақ лайық па? Тілеуді құдайдан тілемей, пендеден тілеп, өз бетімен еңбегімді жандыр демей, пәленшенікін әпер демек - ол құдайға айтарлық сөз бе? Құдай біреу үшін біреуге жәбір қылуына не лайығы бар? Екі ауыз сөздің басын қосарлық не ақылы жоқ, не ғылымы жоқ бола тұра, өзімдікін жөн қыламын деп, құр «ой, тәңір-ай!» деп таласа бергеннің несі сөз? Оның несі адам?
1896
Кімде-кім ахиретте де, дүниеде де қор болмаймын десе, білмек керек: еш адамның көңілінде екі қуаныш бірдей болмайды, екі ынтық құмарлық бірдей болмайды, екі қорқыныш, екі қайғы - олар да бірдей болмайды. Мұндай екі нәрсені бірдей болады деп айтуға мүмкін емес. Олай болғанда, қай адамның көңілінде дүние қайғысы, дүние қуанышы ахирет қайғысынан, ахирет қуанышынан артық болса - мұсылман емес. Енді ойлап қарай бер, біздің қазақ та мұсылман екен! Егерде екі нәрсе кез болса, бірі ахиретке керекті, бірі осы дүниеде керекті, бірін алса, бірі тимейтұғын болса, сонда біреу ахиретке керектіні алмай, екінші бір кез келгенде алармын деп, жоқ, егер кез болмайтұғын болса, кең құдай өзі кеңшілікпенен кешіреді дағы, мына кезі келіп тұрғанда мұны жіберіп болмас деп, дүниеге керектіні алса, енді ол кісі жанын берсе ахиретті дүниеге сатқаным жоқ деп, нануға бола ма?
Адам баласына адам баласының бәрі - дос. Не үшін десең, дүниеде жүргенде туысың, өсуің, тоюың, ашығуың, қайғың, қазаң, дене бітімің, шыққан жерің, бармақ жерің - бәрі бірдей, ахиретке қарай өлуің, көрге кіруің, шіруің, көрден махшарда сұралуың - бәрі бірдей, екі дүниенің қайғысына, пәлесіне қаупің, екі дүниенің жақсылығына рахатың - бәрі бірдей екен. Бес күндік өмірің бар ма, жоқ па?.. Біріңе-бірің қонақ екенсің, өзің дүниеге де қонақ екенсің, біреудің білгендігіне білместігін таластырып, біреудің бағына, малына күндестік қылып, я көрсеқызарлық қылып, көз алартыспақ лайық па? Тілеуді құдайдан тілемей, пендеден тілеп, өз бетімен еңбегімді жандыр демей, пәленшенікін әпер демек - ол құдайға айтарлық сөз бе? Құдай біреу үшін біреуге жәбір қылуына не лайығы бар? Екі ауыз сөздің басын қосарлық не ақылы жоқ, не ғылымы жоқ бола тұра, өзімдікін жөн қыламын деп, құр «ой, тәңір-ай!» деп таласа бергеннің несі сөз? Оның несі адам?
1896
Все знают, что все знают смерть и смерть смерти, мы не всегда позволим кому -либо. Хотя у казахов нет пути, они будут сузиться, четко проверяют это на свой разум и разум. Бог, который создал меня, будет иметь просьбу восстать против Ахаре и уничтожать зло, благословения и благословения, и он исцеляет, и он полагал, что нет целителя без неуверенного в себе. Нет, не верю в это? Что вам нужно думать о человеке, который верил в то, что они верили? Они найдут лучшее для себя в поисках их сами. Если вы верите в эти два, почему мы можем успокоить? Можем ли мы его вернуть? Как сказать, что они мусульмане?
Он хочет знать, сказал ли он, что никто не в этом случае и в мире будет две радости радостей, две страсти, два страха и оба печали. Невозможно сказать, что две такие вещи одинаковы. Таким образом, в случае мира страданий мира радость мира не является мусульманином, если радость мира - это больше, чем радость ахирета. Теперь подумайте о наших казахах! Если есть две вещи, одна из двух вещей, одна из которых в мире, если не нужно быть одним в этом мире, но если кто -то может быть взят, но если кто -то может быть кем -либо, и если кто -то недоступен, и если кто -то находится в космическом корабле, это космический корабль; возможно ли поверить, что если он родил родиние матери, если он не отправил его, когда приходил, он не продал меня Ахирет, кто дал ему свою душу?
Все люди для мужчин - друзья. То, кем вы являетесь в мире, ваши родственники, вы росли, стали более голодными, есть брат, пришли, и вы стали, и умирать. Все то же самое, чтобы вы имели доброта двух миров Полем У тебя пятидневная жизнь Говорит ли это Богу, который хочет желать, чтобы он пожелал Себя и приветствовал свою работу самостоятельно, не желаю Бога. Что Бог заслуживает того, чтобы страдать за кого -то? Два слова не добавляются, не оплачены или не имеют науки, чтобы сделать это лучше: «О, благочестивый!» Что значит спорить? Что это человек?
1896
Он хочет знать, сказал ли он, что никто не в этом случае и в мире будет две радости радостей, две страсти, два страха и оба печали. Невозможно сказать, что две такие вещи одинаковы. Таким образом, в случае мира страданий мира радость мира не является мусульманином, если радость мира - это больше, чем радость ахирета. Теперь подумайте о наших казахах! Если есть две вещи, одна из двух вещей, одна из которых в мире, если не нужно быть одним в этом мире, но если кто -то может быть взят, но если кто -то может быть кем -либо, и если кто -то недоступен, и если кто -то находится в космическом корабле, это космический корабль; возможно ли поверить, что если он родил родиние матери, если он не отправил его, когда приходил, он не продал меня Ахирет, кто дал ему свою душу?
Все люди для мужчин - друзья. То, кем вы являетесь в мире, ваши родственники, вы росли, стали более голодными, есть брат, пришли, и вы стали, и умирать. Все то же самое, чтобы вы имели доброта двух миров Полем У тебя пятидневная жизнь Говорит ли это Богу, который хочет желать, чтобы он пожелал Себя и приветствовал свою работу самостоятельно, не желаю Бога. Что Бог заслуживает того, чтобы страдать за кого -то? Два слова не добавляются, не оплачены или не имеют науки, чтобы сделать это лучше: «О, благочестивый!» Что значит спорить? Что это человек?
1896
Другие песни исполнителя: