Абай Кунанбаев - Слова Назидания 33
текст песни
40
0 человек. считает текст песни верным
0 человек считают текст песни неверным
Абай Кунанбаев - Слова Назидания 33 - оригинальный текст песни, перевод, видео
- Текст
- Перевод
Егерде мал керек болса, қолөнер үйренбек керек. Мал жұтайды, өнер жұтамайды. Алдау қоспай адал еңбегін сатқан қолөнерлі - қазақтың әулиесі сол. Бірақ құдай тағала қолына аз-маз өнер берген қазақтардың кеселдері болады.
Әуелі — бұл ісімді ол ісімнен асырайын деп, артық ісмерлер іздеп жүріп, көріп, біраз істес болып, өнер арттырайын деп, түзден өнер іздемейді. Осы қолындағы аз-мұзына мақтанып, осы да болады деп, баяғы қазақтың талапсыздығына тартып, жатып алады.
Екінші - ерінбей істей беру керек қой. Бір-екі қара тапса, малға бөге қалған кісімсіп, «маған мал жоқ па?» дегендей қылып, еріншектік, салдау-салғырттыққа, кербездікке салынады.
Үшінші - «дарқансың ғой, өнерлісің ғой, шырағым», немесе «ағеке, нең кетеді, осы ғанамды істеп бер!» дегенде «маған да біреу жалынарлыққа жеткен екенмін» деп мақтанып кетіп, пайдасыз алдауға, қу тілге алданып, өзінің уақытын өткізеді. Және анаған дүниенің қызығы алдауды білген дегізіп, көңілін де мақтандырып кетеді.
Төртінші - тамыршылдау келеді. Бағанағы алдамшы шайтан тамыр болалық деп, бір болымсыз нәрсені берген болып, артынан үйтемін-бүйтемін, қарық қыламын дегенге мәз болып, тамырым, досым десе, мен де керектінің бірі болып қалыппын ғой деп, және жасынан іс істеп, үйден шықпағандық қылып, жоқ-барға тырысып, алдағанды білмей, дереу оның жетпегенін жеткіземін деп, тіпті жетпесе өзінен қосып, қылып бер дегенінің бәрін қылып беріп, күні өтіп, еңбек қылар уақытынан айрылып, «жоғары шыққа» қарық болып, тамақ, киім, борыш есінен шығып кетіп, енді олар қысқан күні біреудің малын бұлдап қарызға алады. Оны қылып берейін, мұны қылып берейін деп, соныменен табыс құралмай, борышы асып, дауға айналып, адамшылықтан айрылып, қор болып кетеді. Осы несі екен. Қазақтың баласының өзі алдағыш бола тұрып және өзі біреуге алдатқыш болатұғыны қалай?
1895
Әуелі — бұл ісімді ол ісімнен асырайын деп, артық ісмерлер іздеп жүріп, көріп, біраз істес болып, өнер арттырайын деп, түзден өнер іздемейді. Осы қолындағы аз-мұзына мақтанып, осы да болады деп, баяғы қазақтың талапсыздығына тартып, жатып алады.
Екінші - ерінбей істей беру керек қой. Бір-екі қара тапса, малға бөге қалған кісімсіп, «маған мал жоқ па?» дегендей қылып, еріншектік, салдау-салғырттыққа, кербездікке салынады.
Үшінші - «дарқансың ғой, өнерлісің ғой, шырағым», немесе «ағеке, нең кетеді, осы ғанамды істеп бер!» дегенде «маған да біреу жалынарлыққа жеткен екенмін» деп мақтанып кетіп, пайдасыз алдауға, қу тілге алданып, өзінің уақытын өткізеді. Және анаған дүниенің қызығы алдауды білген дегізіп, көңілін де мақтандырып кетеді.
Төртінші - тамыршылдау келеді. Бағанағы алдамшы шайтан тамыр болалық деп, бір болымсыз нәрсені берген болып, артынан үйтемін-бүйтемін, қарық қыламын дегенге мәз болып, тамырым, досым десе, мен де керектінің бірі болып қалыппын ғой деп, және жасынан іс істеп, үйден шықпағандық қылып, жоқ-барға тырысып, алдағанды білмей, дереу оның жетпегенін жеткіземін деп, тіпті жетпесе өзінен қосып, қылып бер дегенінің бәрін қылып беріп, күні өтіп, еңбек қылар уақытынан айрылып, «жоғары шыққа» қарық болып, тамақ, киім, борыш есінен шығып кетіп, енді олар қысқан күні біреудің малын бұлдап қарызға алады. Оны қылып берейін, мұны қылып берейін деп, соныменен табыс құралмай, борышы асып, дауға айналып, адамшылықтан айрылып, қор болып кетеді. Осы несі екен. Қазақтың баласының өзі алдағыш бола тұрып және өзі біреуге алдатқыш болатұғыны қалай?
1895
Если вам нужны животные, вам нужно изучать ремесло. Площающий скот, не энтивирует искусство. Ремесла продает честную работу, не добавляя обмана, - это Казахский Святой. Но у Бога будут фото казахов, которые мало что делают.
Прежде всего, он не ищет искусства из столов, которые он ищет для большего количества бизнесменов, чтобы увидеть, искать больше бизнесменов, искать больше моментов. Он будет гордиться маленьким казахским льдом и что он будет таким тупо.
Второе - продолжать делать это. Если один или два черных находят, я ноги в животном: «У вас нет скота?» Кажется, что он был сформирован и надел солоризм и элегантность.
В -третьих - «Ты твое искусство, мое искусство» или «Это идет, и сделай это яма!» По крайней мере, гордится тем, что гордится тем, что «у меня только что злой». И интересный интересный мир раскрывает их обмануть и восхищать.
Четвертый - сосудистый. Чтобы быть уверенным, что мне нужно дать мне, что мне нужно дать мне, что у меня есть народ, и мне все еще нужно быть одним из нуждающихся, так как я хочу выйти замуж, и если у меня был дозер. Я женат, и хочу быть однодневным, и я хочу быть дозером, так что я хотел бы быть глупым таном, и я такой молодой, и я хотел быть одной из потребностей, и и не ушел из дома. Если бы он даже не знал, он отверг бы от себя и отпустил бы это от себя, и он потерял все, чтобы работать, и он был скучным, едой, одеждой, долгами, и теперь они сжимают еду . Дати, чтобы одолжить чей -то скот. Позвольте мне сделать это, поэтому мы будем продолжать сделать это возможным, долг будет наложен на долг и исчезнет от вреда. Это и есть. Как сам казахский ребенок будет обманом и как сделать департамент?
1895
Прежде всего, он не ищет искусства из столов, которые он ищет для большего количества бизнесменов, чтобы увидеть, искать больше бизнесменов, искать больше моментов. Он будет гордиться маленьким казахским льдом и что он будет таким тупо.
Второе - продолжать делать это. Если один или два черных находят, я ноги в животном: «У вас нет скота?» Кажется, что он был сформирован и надел солоризм и элегантность.
В -третьих - «Ты твое искусство, мое искусство» или «Это идет, и сделай это яма!» По крайней мере, гордится тем, что гордится тем, что «у меня только что злой». И интересный интересный мир раскрывает их обмануть и восхищать.
Четвертый - сосудистый. Чтобы быть уверенным, что мне нужно дать мне, что мне нужно дать мне, что у меня есть народ, и мне все еще нужно быть одним из нуждающихся, так как я хочу выйти замуж, и если у меня был дозер. Я женат, и хочу быть однодневным, и я хочу быть дозером, так что я хотел бы быть глупым таном, и я такой молодой, и я хотел быть одной из потребностей, и и не ушел из дома. Если бы он даже не знал, он отверг бы от себя и отпустил бы это от себя, и он потерял все, чтобы работать, и он был скучным, едой, одеждой, долгами, и теперь они сжимают еду . Дати, чтобы одолжить чей -то скот. Позвольте мне сделать это, поэтому мы будем продолжать сделать это возможным, долг будет наложен на долг и исчезнет от вреда. Это и есть. Как сам казахский ребенок будет обманом и как сделать департамент?
1895
Другие песни исполнителя: